mandag 5. oktober 2009

Mine leggiser.

Disse leggvarmerne begynte jeg og strikke for to år siden. Så har jeg strikket litt hver vinter da, men plutselig har våren vært der,
og strikkeprosjektet har fått hvile...He-he!!!!

Trenger jo ikke leggiser om sommeren....
Men nå begynner det å bli kaldt her.....Så jeg hentet frem posen med strikkesaker,
og vips så var de ferdig.


De er strikket i tykt ullgarn, så tenker de skal holde meg varm.
*
Og konklusjonen blir:
Noen bruker litt lengre tid enn andre;-D
*
Nyt mandagskvelden!


2 kommentarer:

Mor og datter sa...

hei...:)

sånt skjer innimellom, har sånn tørketid innimellom jeg og..men deilig når et prosjekt er ferdig.

Nei det er ikke noe smått på gang, det kommer vel om ikke så lenge håper jeg;)

hadde vært kjempe koselig om vi fikk til å møttes en annen gang. Alders forskjell bryr jeg meg ikke så mye om akkurat ;) vi har jo noe felles,eller hur?

håper alt er bra med deg!!
klem

Anne Britt sa...

vet ikke hva som skjedde her: Jeg skrev en kommentar - og så forsvant den bare.
Det jeg ville si var at jeg kjenner meg igjen. Har et prosjekt liggende, og har strikket en sokk av restegarn. Det er jo fort gjort, men det er så kjedelig å strikke den andre maken. Kanskje jeg skal lage dem forskjellig?
Gratulerer med ditt prosjekt. Fint!