tirsdag 1. september 2009

Jane Austin Tilda.

Se på denne dama da!!! Min nye Jane Austin Tilda.

Jeg bestilte henne fra http://koselig.blogspot.com/ ta en titt innom, inspirerende og fin blogg!
Hun er lekker og meget forseggjort. Mange små detaljer, rett og slett superfin.
Så tusen takk KoseligKoselig, jeg er kjempefornøyd.

Her står hun ute og holder sin Lavendelkvast.

















Denne krakken har vært med i noen innlegg tidligere sammen med mine utestoler, men ville vise hvordan den så ut før også. Den var rød og svart + masse malingsskvett. Ja rett og slett en skikkelig malingskrakk. Nå fungerer den som bord mellom mine shabbye hagestoler. I dag med nye uteblomster. Falt for denne tønna med b.a. Lavendel i. Blir vel høstens siste blomsterkjøp til hagestuen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Å den var jo kjempe søt.Kjekt å kjøpe seg noe av og til.Lavendelen var så fin.Jeg har veldig mange grønn planter.Men jeg liker jo planter med blomster og.Krakken var jo stilig.Nå skal jeg se Ekstra håper att jeg er like heldig som deg å vinner.Ha en riktig god natt......Bodil

Kalimera's blogg sa...

Grattis med flott Tilda.
Den var nydelig

aase sa...

Herlig Tilda, jeg har lyst å sy slev...men...tiden da...hvordan rekke alt liksom?? Kanskje i romjula..ha ha!!

HM har mye fint til jenter nå, her er de jo 7 og snart 10 og har sine HELT EGNE meniger ja!!

Ha en fin dag!!