fredag 17. juli 2009

Endelig kan jeg lese komentarene mine :-)

Hvor dum går det an å bli???
Jeg som trodde at jeg ikke hadde fått en eneste komentar siden før pinse!!!!
Er stadig inne å fikler med ting, og så aner jeg ikke alltid hva jeg gjør.
Hadde satt på komentarsperre, og visste ikke hvor jeg skulle finne de.
Men så såg jeg det plutselig her da haha...
Jaja, bare en finner ut av ting til slutt så.

Jeg hadde faktisk 127 uleste komentarer. Helt utrolig fantastisk. Gjett om jeg ble glad da, trodde ingen "gadd" å komentere, samme hva jeg publiserte...

Tusen takk til dere alle sammen, det er jo komentarene som varmer.

Takk! Takk! Takk....

Skal innom dere alle.

3 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Hei igjen
Tkk for koselige komentarer , så flott at du fant ut av det. Jeg forsto jo ikke helt det varselet som kom opp . men nå ser jo alt greit ut
Ha en fin fredag
Klem

Mor og datter sa...

hei hei !!
hehe
bra du fant ut av de.t.. litt frustrende da når man ikke får noen kommentarer. Jeg har nesten kommentert alt jeg har sett jeg.. Du som er så flink til å legge ut ut bilder og blogger masse! Så selvfølgelig får du kommentarer!
Gått å få det oppklart da ;)
ha en fin dag!
klem klem

Therese sa...

Jeg lurte litt på hvorfor kommentarene ikke kom opp.. og da jeg sjekket mailen min nå så så jeg at det var ørten mail med forskjellige kommentarer!

:-)

Du har en fin blogg og jeg er stadig innom og ser!

Ha en fin fredagskveld!

Klemklem