mandag 31. august 2009

10 ting om meg selv.

I dag fikk jeg en ny award med utfordring av http://morogdatter.blogspot.com
Som så mange andre som har fått denne awarden, så må jeg fortelle 10 ting om meg selv.
1. Jeg lider av kraftig flyskrekk, men reiser likevel.
2. Jeg elsker dyr, for tiden har vi hund og rotte.
3. Jeg liker høsten, mørket og stormene.(sånn er det å være Nord-Møring)
4. Jeg har en kunstig fortann.
5. Visste hva jeg ville bli som 5 åring, og ble det.(er frisør)
6. Er sjokoman, må bare ha det!!!
7. Elsker å eksperimentere med mat, nesten hobbykokk.
8. Drikker ett glas rødvin hver kveld. (hvis jeg ikke glemmer det, eller sovner fra det)
9. Er en hissigpropp, men blir like fort blid att.
10. Blogging er min nye hobby.
Ja se der, nå kom jeg plutselig på mere......men det får holde dette her.
Jeg sender utfordringen videre til alle som har lyst.
Lykke til<3

1 kommentar:

Mor og datter sa...

gøy å bli bedre kjent med deg... :)

klem fra meg..