torsdag 27. august 2009

Vinglass fra Rosenthal.

I dag har jeg jobbet langdag, fra kl 9 til kl 6. Det har ikke vært spesielt travelt, men jeg er megasliten etter en så lang dag uansett. Da tar jeg ett glass rødvin for sunnhetens skyld.
Det smaker ekstra godt i nye STORE glass diVino by Rosenthal. Fant de i en butikk i Odda til halv pris...Lukcy me...


Og så elsker jeg fine vinflasker, og noen ganger kjøper jeg en vin bare pga. flasken. Sånn som disse Spanske vinflaskene. De er kjøpt for mange år siden, og jeg har ikke hjerte til å åpne dem.

Synes de er så stilfulle med den vakre rosemalingen på. Så de skal forbli uåpnet....mens jeg tapper mitt vinglass fra 3 liters`en....





SKÅL... det blir bare dette glasset, i morgen er det en ny dag med jobb.
Ønsker alle en fin kveld.




11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Virkelig nydelig flaske.Forstår godt att du sparer på å åpne den.Vin glasset var fint det å.Skål.Det er ikke rart att du er sliten efter en lang dag på jobb hvis du står hele dagen.Ha en riktig fin Fredag på jobb.Klem fra Bodil

MumsiMumsan sa...

Nydelige flasker var det :) De vinglassene er flotte! Har bare to enda jeg, men er jo kjekt å ha noe å spare på til julegaver osv :)
Alltid deilig å kunne synke ned i sofaen med et glass rød vin, etter mange timer på jobb!
Ha en fantastisk deilig helg :))
Mumseklem fra meg :)

Tovepia sa...

Ja av og til finner man slike flott flasker. Og da må man bare ty til 3-liter'n:D
Flotte glass, Rosenthal har mye fint og stilfullt!
Ha ei kjempefin helg!

liven sa...

Nydelige flasker da!!!
Glassene er jo også så stilige!!
Nå skal jeg jammen ha meg et glass vin.....det er jo fredag:o)

ha en fin helg:o)

Mor og datter sa...

Hei hei!!
Takk takk for det. Er egentlig ikke så glad i å lage kaker, men akkurat den her er enkel! og faller så og si alltid i smak;-)
Mer glad i å lage middag jeg .. hihi veldig fin flaske,håper den smakte ;-)
God helg !
klem

Margrethes hus og hage sa...

Det var lekre flasker :)

Ønsker deg en fin fredagskveld!

hilsen Margrethe

Ann-Cathrin sa...

Det så godt ut:) Fine glass! Jeg kjøper også etter flaskens utseende;) Ha en fin helg videre!

Linda sa...

Ja dette var fine flasker!
Jeg har også Rosenthal glass, men jeg har de store rødvinsglassene.
Glad i rødvin jeg skjønner du ;O)

Ha en fin kommende uke!
Klem fra Linda

Anonym sa...

Hei igjen.Jeg vil fortelle deg att du ble trekt ut å få russesokker til meg.Kan du sende meg en e post med addressa di å om du vil ha dame eller herrestørelse.E post min er inn på bloggen min.Ha en riktig fin Søndagskveld vidre.Bodil

Lisemoren sa...

Skal si det så lekkert ut å kose seg med et glass vin ja. Det er deg vel unt også etter den lange dagen. r enig i at flasken var fin.

Ønsker deg en flott ny uke

Klem fra Lisemoren

Tiril sa...

Takk for koselig besøk på bloggen min:))ååå jeg elsker store rødvinsglass, jeg har samlet Riedel, vinen smaker ekstra i flotte glass.