søndag 24. mai 2009

Mine røde detaljer.






















4 kommentarer:

Tovepia sa...

Oii, her var det mye vakkert!! Skikkelig stilig å la en slik farge gå som "en rød tråd:)" Er også veldig glad i rødt, men er nå inn blå periode;) ha en god søndag kveld!

Mor og datter sa...

Dette var kjempe fint! Ser at du er vår første følger! Kjempe koselig at du vil følge bloggen vår, blir nesten litt rørt at noen vil det! hihi
Ha en super fin uke!

-dattera-

Mor og datter sa...

Hei på deg!! :-)
Ja, det samme her. Kommer nok ikke til å bli den store interiørbloggeren, men det er jo lov til å prøve sitt beste! og ha litt personlig preg over det syntes jeg er koselig jeg.
Steller med vår blogg jeg å,som et lite barn..thihi ( det er kjempe gøy!)

Ha en strålende kveld!
-dattera-

Lady E sa...

Så bra du ville være med på Pay it forward :) Send meg adressa di på min mail Babydandmum@live.com.

Ser det er flere med sansen for røde detaljer. Har det på kjøkknet, og blir jo så glad for hver gang jeg kommer over noe rødt til det.. Min samboer han rister bare på hodet.. hehe.

Ha en super dag!