tirsdag 26. mai 2009

Pay it forward.

Lyst til å få en liten glede i hverdagen, og glede 3 andre?
Sleng dere med.

Her kommer reglene for PAY IT FORWARD, de er ganske enkle og alle kan være med, kun 3 krav må oppfylles:

1.Du må ha egen blogg så du kan spre budskapet.

2.Du skal ha lyst til å glede andre.

3.Du skal sende 3 gaver avsted, innen de neste 365 dagene.


De tre første som skriver til meg i dette innlegget, vil bli de 3 som får en gave sendt fra meg innen et år.

Eneste jeg ønsker at du skal gjøre, er å gi det samme løftet i din egen blogg. (når jeg ser det, kommer jeg til å legge igjen en melding på din blogg om å sende en mail med adr. til meg)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg :)
Jeg har lagt meg til som følger her, så da henger jeg med... :o)

Jeg skal akkurat sende ut tre gaver på Give away, men kan godt slenge meg på en til:) Gaver er moro!

Ha en fin kveld,
vi blogges!
Klem fra Nanni

Mor og datter sa...

Takk for kommentar hos meg :-) ja, jeg er glad jeg fikk beholde jobben. Har gått i en mnd med usikkerhet,utrolig slitsomt. Men heldigvis for denne gang.
sov godt!

-dattera-

Mor og datter sa...

hei! ja, nå er jeg ordentlig i gang vettø. Nå kan jeg bare legge in haugevis med konkurranser;-)hehe Ja, vi lærer så lenge vi lever, og godt er det!
Ha en super fin dag med tulla di. Jeg skal på jobb snart..

-dattera-

Anonym sa...

nei det er jeg som har tatt det før vi skulle til byen her en dag=)