tirsdag 17. november 2009

BERLIN-turen del 1.

Da er vi hjemme igjen etter langhelg i Berlin.
Har enormt mange bilder, og det vil komme ett lite utdrag i dagene fremover.
Her står flyet klart.

Vi har kommet oss på vingene.
Air Berlin tok oss trygt både opp og ned.
Min svoger Alv Håvard.



Meg og min søster Tone.


Torleif, hans bror Eivind og Torill.





Jeg lider av kraftig flyskrekk, så dette er noe av min medisin.
Her går det i Bloody Mary.





Radisson SAS blue i Berlin.
Her bodde vi, og det var ett magafint hotell.





Vi var sultne når vi kom frem, og her er turens første måltid,
1 m pizza.
*








6 kommentarer:

Einy sa...

Den pizzaen så god ut! :)
Håper dere har hatt en super tur, gleder meg til flere bilder :)

lisje astrid's husblogg sa...

kan tenke meg ar dokke har kosa dokke:)
Namnam...Pizzaen såg nauta god ut:)
Ønsker deg ein herlig tysdag:)
Klem frå Astrid

Anonym sa...

Koselig med en slik tur:)
Pizzaen såg god ut:)

Ha en fin dag
Klem Nina

Anonym sa...

så koselig dere har hatt det da,den pizza så kjempe god ut,gleder meg å se og høre forsettelsen.ha det godt,savnet dine innlegg....men nå kommer de igjen..herlig,
klem fra sylvia

Havfruen sa...

Søstrene Sisters var iallfall like:) Sikkert vært en knakende herlig helg. 1 meter pizza? Den så jaggu god ut:) Pizza er favoritt:)
Ha en flott dag, vis oss gjerne flere bilder:)
Klem:)

Unknown sa...

Ser ut som en festlig tur. :-)