søndag 8. november 2009

Farsdag.


En fornøyd og glad pappa på kinarestaurant.








Dette er min pappa, her ett bilde fra dåpen til Linnea.




Han driver fisket på Nordmøre, så han er ikke her så ofte.




Men sender deg noen tanker både titt og ofte.
Ha en fin dag....




Linnea og pappa er uadskillelige.




Hun savner pappa når han er på jobb,




og det er stor stas hver gang han kommer hjem.

I dag fikk pappa ligge lengst, han fikk gave og deilig frokost med egg og bacon.




*




Senere har jeg bedt på middag,




men ikke her hjemme,


idag blir det Kina-restauranten.




*




Ønsker alle pappaer i hele verden, en riktig fin dag!





2 kommentarer:

Einy sa...

Ja, tida går fort, og ho er no 10,5mnd :).
Ja, de blir plutselig mye større når dei står og begynner å gå :)

Okay, da så :)
Så søtt!
Jeg forstår at du ikke tør dem være alene ja :)

Laget du heiet på tapte om jeg har forstått det riktig!
Jeg er heller ikke interessert i fotball, men blir nysgjerrig når det er så mye snakk om det.

Dere må kose dere på kinarestauranten :)
Vi skal også ut å spise idag, sammen med tanta til Frank :)

Min stil sa...

Koselige bilder. Gratulerer med dagen...
Klæm fra Susanne