lørdag 21. november 2009

Min vakre engel.


Det ble ikke så mye shopping i Berlin,  men noe ble det så klart.
Bl.a denne fine engelen. Den ble kjøpt i en butikk som hadde bare engler.
Jeg falt pladask,  men den er jo i keramikk og er ganske så tung,  så jeg trodde ikke jeg kunne få
den med meg hjem,  men Torleif sa at det skulle gå fint, og han lovte og ta ansvar for engelen.
Den kom hel hjem,  så nå ligger den på sølvfat og slapper av og passer på oss.
*
I dag har jeg hatt fri,  og det blir jo litt mere ut av helga
når en har lørdagsfri.
Jeg og Linnea har vært på tur i skogen,  men glemte kamera idag.
*
Nå er det kaffekos & nytt interiørblad som gjelder.
*
Ønsker alle en fortsatt riktig god helg!

17 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Høres ut som om du har hatt en fin tur til Berlin. Flott engel du har kjøpt også. :)

Du, jeg sendte mail til søstra di for ei stund siden, men ikke hørt noe fra henne. Vet du om hun fortsatt skal ha de to Tildaene? De ligger klare og venter på å bli sendt. Hvis hun har ombestemt seg er det greit det, men da hadde det vært fint å få vite så jeg kan legge de ut for salg igjen.
Ha en flott lørdag!
-Hilde

Havfruen sa...

Engelen var nydelig:) Så bra du fikk den helberget hjem.
Vi har vært på tur i kuling og regn. Fy som det blåser her i dag.
Kaff her også nå. Kos deg med gjengen din og klem fra meg:)

Rådyrveien sa...

Fikk akkurat mail fra Tone så da ordner det seg. Takk skal du ha!
-Hilde :)

Lindas hus sa...

Så vakker engel og så mange fine bilder i fra Berlin turen deres! Ble grønn av misunnelse her jeg sitter;D Og jeg må jo bare si at du er en vakker kvinne! Ha en fin kveld. klem

Marie sa...

Nydelige ängel..Här har jag också njutit av möjligheten av att vara ute i solsken, men oj så fort mörkret kommer på eftermiddagen. Kram

Tovepia sa...

Så godt du fikk denne med deg hjem, for den var bare herlig!
Her i huset hangler vi begge to, og prøver å vaske og male litt innimellom;)
Kos deg resten av helga, klem;)

rosaengler ♥ sa...

For en flott tur og så mange fine bilder :D
Fy så surt å treffe akkurat DEN søndagen da det ikke var marked - usj
Klem og ha en god helg

Glede sa...

God kveld! Du er så flink til å legge igjen hyggelige kommentarer på bloggen min. Tuusen takk, det setter jeg stor pris på! Ser ut som dere har hatt en flott tur i Berlin. Jeg var Potsdam utenfor Berlin for noen år siden, i arbeidssammenheng. Syntes det var helt fantastisk, vil gjerne tilbake sammen med Herr Glede. Var så utrolig hyggelig å sitte på en restaurant å spise god mat og ta en øl. Den meterpizzaen så forøvrig veldig fristende ut!! Ha en flott kveld! Her er det "Skal vi danse"-finale. Koser oss!

Ruths datter sa...

Nydelig engel.Ser antikk ut.Kjekt at Torleifen påtok seg å være engelens beskytter.

Unknown sa...

Gøy å få med seg hjem noe flott og du har fått your guardian angel. En son en skulle jeg gjerne ha eid. :-)

Anonym sa...

Hei.Nydelig engel du kjøpte deg.Bra att den var hel når du kom hjem.Har ikke noe å si att jeg ikke har snø.For bloggen min var så treg så derfor tok jeg det bort.Får bare vente på att det kommer snø utenfor vinduet hær hjem.Vi bruker å være på hytta i jula og nyttåret hvert år å da blir det mere nåkk av snø...Så må du kose deg du og Linne mens dere er alene hjem.Hær er det bare drit vær.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil..

Mira sa...

Fin engel! Kosligt å få med seg noe heim fra tur.Det såg ut som dere koste dere, selv om dere gikk glip av julemarkedet.
Fint at du er med i konkurransen min. Det skjer så mye i blogglandia nå,så det er ikkje godt å henge med på alt!

Klem fra Mira.

MumsiMumsan sa...

Så nydelig den var!
Skjønner godt du ville ha med den hjem ja :)
Ha en flott søndag.
Mumseklem fra meg :)

Besta sa...

Det var en nydelig engel:) Jeg er veldig glad i engler.
Ha en fin søndag.
klem fra marilyn

sylvia sa...

såå fin en engel du har fått deg,elsker engler.
klem fra sylvia

mi-rachel sa...

så gøy å se bilder fra berlinturen.
pen nye header og ser jeg:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg engel og flott minne ;-)