tirsdag 24. november 2009

NY BLOGG.....

Ja så har jeg fått vite at en blogg kan bli full. Det har skjedd meg, og vil vel skje flere i fremtiden.
Skal jeg fortsette på samme, så må jeg betale og det er jeg ikke interessert i.

Nå er jeg igang med å utforme en ny i min stil.
En blogg er jo personlig, og min har tatt form etter 3 år som blogger.

Jeg må også skifte navn, ellers så må jeg slette den gamle helt. Men jeg trenger den for å mate min nye, så jeg setter linken her, og så håper jeg så mange av dere som mulig titter på min nye, og legger dere som følger der, så jeg finner dere.

Min nye adr er:http://annkarinshus.blogspot.com

Håper vi sees!!!!!

5 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Klart jeg blir med videre!
Stikker straks innom og legger meg til som følger. :)
Ha en fin kveld!
-Hilde

PS.
Har sendt Tildaene til søstra di idag. Har sendt henne mail, men siden hun ikke er så mye på PCn (som du sa) så er det jo ikke sikkert hun har fått det med seg.
:)

Anonym sa...

Hei!
Så kjedelig det du opplever med bloggen din,at den er full!!
ikke visste jeg dette heller,men om jeg opplever det kommer det jo ikke som en overraskelse,siden du nå har fortalt dette.Takk!
Som du sier er jo en blogg personlig,så en har jo lite lyst å slette det man har jobbet med og lagt inn.
Så klart finner jeg veien til din nye blogg.
Vi sees;)

sylvia sa...

klart jeg blir med deg vidre,klem fra sylvia

lisje astrid's husblogg sa...

Er det og noko altså..Ja,men eg vil vere med deg:)
Klem frå Astrid:)

NORSKEN sa...

Klart at vi følger med, og leser div ting. STÅ PÅ.
mvh Fender m/fam