mandag 2. november 2009

I dag er det min dag!

Ikke hver dag at Linnea får starte dagen med sjokoladekake,
men idag gikk det greit etter at hun hadde spist litt skive først.
Hun husket nemlig av seg selv når hun sto opp, at mamsen har bursdag.

Hun var så stolt når hun kom med pakken som hun selv har laget,
og pakket inn.

Wow, så fine glassbrikker jeg fikk. Disse blir jo fine til kaffekrus også.
Tuuuuuuuuuuuusen takk snille Linnea mi;-D



Og fra min kjære Torleif fikk jeg disse fine støvlettene i ekte skinn.
*
Bare meg og Linnea hjemme nå, så feireingen hadde vi igår.
*
Ha en fin mandagskveld da vel!




24 kommentarer:

Nostalgia sa...

Grattis med dagen ! så koselig gave :-) Ja på onsdag er det min tur og torsdag min yngste datter.

Fint å være novemberbarn ikke sant :-)


Klem, Nostalgia

Malys krok sa...

Når du er født i november var og er nok du et lys i mørketiden. Gratulerer med dagen, igjen! Flotte gaver du har fått! Nydelige glassbrikker Linnea har laget! Så flink hun er! -Margit-

Anonym sa...

Grattis med dagen:)
Kjempeflotte gåver:)

Ha en fin kveld
Klem Nina

Tovepia sa...

Gratulerer med dagen!!! og så flotte gaver du har fått fra både liten og stor!
Håper dere har kost dere masse idag og en stor bursdagsklem fra meg;)

rosaengler ♥ sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN I DAG ❥
Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting!
Si meg så, hva vil du mere?

Det var super fine ting du fikk til dagen din ❥
Klem

Unknown sa...

Gratulerer så mye med dagen! :) Kjempefine støvletter du har fått. Og skjønn gave fra dattera. Det er så koselig at de kan ha glede av å gi vekk noe. Ha en fin kveld!

lisje astrid's husblogg sa...

Hertlig til lykke med dagen:)
Så fine gaver du har fått!
Stor klem:)

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen! Søt jente du har. :)

Britaiskogen sa...

Gratulerer med dagen. Artig meg hjemmelagede gaver og med barn som husker dagen din helt av seg selv..Ha en fin mandagkveld

milstjerne sa...

Gratulerer så mye med dagen :)

Anonym sa...

HALLO.GRATULERER igjen.Kos deg den siste timen av dagen din som er igjen.Hvis du da ikke har lakt deg å bussa lulla..Virkelige fine ting du fikk til gave.Ser att de setter veldig pris på deg og er veldig gla i deg.Ha en riktig go natt or en fin Tirsdag.Klem fra Bodil...Jeg hålder nå på å flytter om og rydder på arbeidsrommet mitt...

Rådyrveien sa...

Gratulerer masse med dagen!!
Koselig med egenproduserte gaver fra de minste. :)
Klemz!
-Hilde

PS.
I morgen er det min tur... ;)

Anonym sa...

Hei igjen.Om du leser det i morgen.Måtte bare slarve.Klaffboret er kommet inn på arbeidsrommet mitt tidliger i dag.Vasket å er pent å rent.Skal fortsette i morgen rydde og flytte om.Ha en riktig go natt igjen.Klem fra Bodil...

Anne Britt sa...

Vel overstått må jeg si! Vakker liten jente du har

sylvia sa...

Gratulerer så mye med dagen,
koselig dere har det på morran med kake.nydelig gave fra henne og mannen,
kos deg masse i dag.
bursdagsklem fra sylvia

Ellens hobby sa...

ÅHHH. Gratulerer med overstått dag. Så koseligt hva veslejenta fikk lov til da....og koselig presang fra ho og..

Audhild sa...

Gratulerer så mye med overstått dag!! Ble en fin feiring ser jeg:)

Therese sa...

Gratulerer så mye med dagen i går! Koselig å bli gjort litt stas på :-)

June sa...

Først av alt..
Gratulerer så mye med dagen! :)
Så koselig å få pakke som ho har laga selv!:)
Vi koste oss med bolledag igår ja.
Og bilde av hjertene er nå lagt ut, hehe! :)
Kos deg masse på bursdagen din.

Klem June

Tino sa...

Gratulerer så mye med dagen i går!
Så fine gaver du fikk av både liten og stor.
Ha en fin uke :)

Havfruen sa...

Håper dagen din ble slik du hadde håpt på:) Flotte gaver du fikk. Vokser vi noen gang fra det å få gaver?? Tror ikke det:))
Ha en fortsatt flott tirsdag.
Klemmer fra meg:)

Berit T sa...

Gratulerer med vel overstått dag.
Håper du har hatt en fin feiring.
Flotte gaver fra mimstejenta og mannen.
Kos deg videre.
Klem.

Einy sa...

Så fine gaver du har fått fra dine kjære!
Har Torleif valgt ut støvlettene selv, eller har du hintet? :)

Orlogskabelsatan sa...

Forsinket bursdagshilsen fra oss på Mogreina. Håper at du får feire skikkelig med hele familien i helga.

Mvh Aina og Rolf J.