fredag 6. november 2009

Hjerter i mitt hjerte.

Hjerter er jo så moderne nå, i alle fasonger og alle materialer.
Over ett selvkomponert maleri.
Dette sinkhjertet ble med hjem fra Kid igår.
Det var sånn "måtte bare ha det"!

Koselig kaffekrus med hjerte.



Kokebok med hjerte mat må vi så klart ha,
Torleif har jo hatt hjerteinnfarkt.



Selvsydde hjerter med talg på.




Vakre sinkhjerte på ett sølvfat.





Bursdagskrone med hjerte fra 3 års dagen til Linnea.






Søtt lite pynte hjerte.
Jeg henger det litt her og der.








Hjerteplansje som Linnea hadde i barnehagen ifjor,
med familien i hennes hjerte.








Nok ett selvsydd hjerte som er sølvsprayet.
Alle de fine hjertene jeg har sydd, har jeg
selvsagt gitt vekk i gave.











Hjerte på min helt nødvendige varmeflaske.
Den er i sengen hver natt.
Jeg er en frostpinn.








Og her en søt prinsesse med hjerte i sin hand.
En fin gave jeg fikk av min gode veninne Hilde.

Ja det var mine hjerter.
Eller det vil si jeg har ett til,
mitt eget hjerte som banker for alle jeg er så glad i.
*
Ønsker alle en riktig god helg.









15 kommentarer:

sylvia sa...

koselig innlegg du har i dag,
elsker hjerter i alle utgaver,
tror vi menneser leter etter det ekte,derfor så masse hjerter.
ha en nydelig natt.
natti fra sylvia

Husmora Torunn Husbyn sa...

Å få flott hjerteinnlegg! :-)
Ha en super helg!!
Klem

Min Still By Maia sa...

Mange koselige hjerter!

Klem fra Maia

Einy sa...

Veldig koselig innlegg :)
Det er flott med hjerter!

Ja, vi har det moro sammen på gruppa...heldigvis :)
Det er MYE gruppearbeid på førskolelærerutdanningen, av og til er det frustrerende, men det er jo en fin mulighet til å bli godt kjent med folk :)

Ja, jentene har det bra vet du :)
Det har jo Maxi også!
Ja, skulle gjerne hatt en hage.

Jeg skal være barnevakt imorgen, så det blir jo jobb på meg også.
Men helg er det likevel :)
Elsker fredager!

Håper du får en hyggelig dag på jobb imorgen :)

Anonym sa...

Herlig hjerteinlegg:)
Takk for koselig kommentar:)

God helg

Klem Nina

Anonym sa...

Hei i natta til ei med ett stort hjerte som jeg har fått intrykk av deg Ann Karin...Her var det mange fine hjerter..Du må ta pensellen fatt og symaskina du er jo kjempe flink...Regner med att du har lakt deg nå men skriver alikevell Go natt og ha en riktig fin arbeidsdag..Jeg skal ligge helt til jeg våkkner av meg selv ingen vekkerklokke deilig.Masse klemmer fra Bodil...

Shabbycharm sa...

Hei så koselige bilser du viser.tror mange er glad i å pynte med hjärter, iaffal jeg,;=)
ha en kjemefin helg.
klem bella

Marie sa...

Kan aldrig få för många hjärtan. Din tavla var helt underbar..Verkligen.

Stor kram

Merethe sa...

Mange flotte hjerter. God lørdag. :)

lisje astrid's husblogg sa...

Såååå herlig innlegg:)
God helg ønskes til deg:)
Klem frå Astrid

Kjerstin sa...

Så mange fine hjerter du har. Malerietvar flott.
Ha en god helg!

Einy sa...

Maleriet ditt varforesten kjempe tøft!!
Jeg såg at du har blitt føler av :
http://lineah-rakfre.blogspot.com
Moro, det er søskenbarnet mitt :)
Fant du henne selv, eller via min blogg? :)

Havfruen sa...

Hjerter er flott og du hadde mange flotte.
Her har vi friskluftsjokk etter tur i skogen i nabobygda...vakker natur. Kommer vel på bloggen etter hvert.

Sort hunder er kjempevanskelig å ta bilder av. Major er enkel slik ja:)
Ha en flott lørdag og klem fra meg:)

June sa...

Å så koselig innlegg! :)
Håper du har hatt en fin helg..

-June

... 4 på toppen sa...

Så mye fine hjerter dere omgir dere med. Koselig.

Likte spesielt godt ditt egetproduserte hjertemaleri. Det var skikkelig flott synes jeg.

Klem